Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Τώρα, σοβαρά, πες μου, ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;;
Η προθεσμία για την υποτροφία λήγει την Παρασκευή. Χθες οι καθηγητές με διαβεβαίωσαν ότι θα μου ετοιμάσουν τις συστατικές και σήμερα κανείς από τους δυο δεν πήγε στο γραφείο του. Του ενός απεβίωσε η πεθερά του. Της άλλης, ο μπαμπάς της είναι πολύ άσχημα, δεν κατάλαβα ακριβώς πόσο άσχημα, αλλά υπονοήθηκε ότι μπορεί και τόσο άσχημα, που πιο άσχημα δεν γίνεται. Και για τους δύο, ήξερα ότι είχαν προβλήματα υγείας στην οικογένεια εδώ και μήνες, γι' αυτό και δεν πίεζα ιδιαίτερα για τις συστατικές. Αλλά ήταν ανάγκη ΤΩΡΑ να γίνει αυτό;;; Δηλαδή, τώρα;;
Ανασούλες.. Βαθιές ανάσες.. Ψυχραιμία..
Το θετικό νέο της ημέρας είναι ότι πήγε καλά η δουλειά στο γραφείο, άρχισα να κάνω δοκιμές στο autocad με το πώς θα μπορούσαν να συνδυαστούν τα διάφορα τμήματα του κτιριολογικού και η Κ. μετέτρεπε τα σχέδιά μου σε μακέτες, πράγμα που απαιτούσε να μπαινοβγαίνει στο ψοφόκρυο, για να ψεκάζει με σπρέυ. Χθες τα 'παιξε και η μέση της της δύστυχης. Ααααχ.. ούτε για "εικονικό" γιαπί δεν είμαστε τα κορίτσια..
Ήξερα ότι ο Κ. και η Μ. θα κοιμόντουσαν στο γραφείο (γιατί θέλουν να προλάβουν να στείλουν αύριο τα πάνελς του διαγωνισμού της Κόρντομπα) και έτσι πήγα το πρωί με χυμό, ταρτάκια και κέικ (το κέικ της μαμάς, τίγκα στα καρύδια και το κονιάκ, ότι πρέπει για χειμώνα), για να τους δώσω δυνάμεις. Και ξαφνικά διεπίστωσα ότι έξω από την πόρτα του μπάνιου τρέχανε νερά. Ρώτησα την Β., και μου είπε ότι όλα πάνε καλά, αλλά αυτό το φαινόμενο παρατηρείται όταν η Μ. και ο Κ. κάνουν ντουζ στο γραφείο. Η Β. δεν έχει χάσει ακόμη τα λογικά της και κάνει ντουζ σπίτι της :Ρ. Είναι υπέροχος ο ενθουσιασμός της Μ. πάντως :). Σήμερα που έκαναν τις τελικές φωτογραφήσεις από τις μακέτες, για να μπούν στις αφίσες των παρουσιάσεων, λάμπανε από χαρά. Κι εμείς μαζί.
Επίσης, χάρηκα πολύ γιατί ο Α., πολιτικός μηχανικός που συστεγάζεται στο γραφείο, μου έδωσε αρκετές πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορεί να κινηθεί κάποιος στο εξωτερικό, για να βρει δουλειά ή για intership. Και όχι γενικότητες, αλλά πρακτικές, συγκεκριμένες πληροφορίες. Το εκτιμώ πολύ όταν οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις γνώσεις τους και προσπαθούν να βοηθήσουν όπως μπορούν. Και προσπαθώ κι εγώ να το κάνω με τη σειρά μου.
Σήμερα ξαφνιάστηκα πολύ ευχάριστα όταν μια κοπέλα, την ώρα που έβγαινε από τον ηλεκτρικό, μου έδωσε το εισιτήριό της πριν προλάβω να χτυπήσω το δικό μου. Δεν μου μίλησε, απλώς μου χαμογέλασε και έφυγε βιαστικά. Δεν περίμενε ούτε ευχαριστώ. Μα γιατί δεν είχα σκεφτεί να το κάνω κι εγώ αυτό; Τα εισιτήρια ισχύουν για μιάμιση ώρα. Θα προσπαθήσω να μην το ξεχάσω και να το εφαρμόζω στο εξής.
Κι ακόμη μια ζεστή στιγμή: το ταχυδρομείο της γειτονιάς μου έχει έναν μόνο υπάλληλο. Είναι ένα πολύ μικρό παράρτημα. Κάθε βδομάδα στέλνω ένα γράμμα. Παρ όλα αυτά, ποτέ δεν έδειχνε να με αναγνωρίζει. Σήμερα όμως με το που μείδε, μου είπε "καλώς την πάλι", μες το χαμόγελο, και την ώρα που ζύγιζε το γράμμα, μου είπε "αα ελαφρύ είναι! Χαρούμενα νέα θα του στέλνεις φαίνεται!". Καλούλης :)

5 σχόλια:

  1. Πολύ χαίρομαι που είσαι ανεβασμένη σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωωωχ! δίκιο έχεις! Πίστευα ότι σκάω από νεύρα (βλ. πρώτη παράγραφο), αλλά όλες οι υπόλοιπες είναι φωτεινές-φωτεινές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα κι εγώ είχα ήδη ξεχάσει την πρώτη παράγραφο... την υπερκάλυψαν οι επόμενες.
    Τέλεια alex!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τύπος Παιχνιδιού:Χωροχρονικό
    Τόπος:Στάσεις Κόμβοι ΜΕΤΡΟ πχ:Ομόνοια,Σύνταγμα
    Προτιμώμενος χρόνος:Ώρες Αιχμής

    Οδηγίες:Αποβιβαστείτε με το συμπυκνωμένο πλήθος και βαδίστε στην αποβάθρα.Αφού περπατήσετε μαζί του και ανεβείτε τις σκάλες θα παρατηρήσετε ότι αποσυμπιέζεται και αποκτάει έντονη δυναμική και πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα με έντονη ομοιογένεια.Από το σημείο που τελειώνουν οι κυλιόμενες και μέχρι το σημείο που ο κόσμος θα αρχίσει να σπάειπρος τις εξόδους εντοπίζεται το ταμπλό του παιχνιδιού.Αυτό που εσεις πρέπει να κάνετε είναι να αλλάζετε τους ρυθμούς βαδίσματος σας, αργό γρήγορο τρεχάλα,πάγωμα.Έαν το εκτελέσετε σωστά θα νιώσετε ανα στιγμές πως κολυμπάτε σε ποτάμι και πως η ροή του χρόνου γύρω αλλάζει.Για έμπειρους:αφού μπείτε στο συναίσθημα δοκιμάστε να γυρίσετε απότομα και να περπατήσετε αντίθετα,αν αισθανθείτε ανακάτεμα απλά γυρίστε ξανά και συνεχίστε να κολυμπάτε προς την έξοδο.

    TIP 1:Προσπαθήστε να μην εστιάζετε σε φιγούρες αλλά αντίθετα να κοιτάτε το σύνολο σαν ομοιογενές σώμα.

    TIP 2:Μην χρησιμοποιείτε κυλιόμενες σκάλες καθώς δεν σας επιτρέπουν να επιλέξετε τη στιγμή που θα ξεκινήσετε το παιχνίδι.Επιπλέον η χρήση της συμβατικής σκάλας θα σας επιτρέψει να απεμπλακείτε από το πλήθος πιο έντονα και πιο ομαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.