Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Οκ, τα πράγματα μπορεί να μην πηγαίνουν καλά. Μπορεί να μη με πήραν ποτέ την Παρασκευή απ' το γραφείο, μπορεί να αναγκάστηκα να στολίσω το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, πράγμα που μισώ, μπορεί η συστατική που μου λείπει να μην έχει φτάσει ακόμη στα χέρια μου, μπορεί οι Έλληνες να επιμένουν να δείχνουν ασυνέπεια με τρομακτική συνέπεια, μπορεί να μην έχω κάνει τίποτα παραγωγικό εδώ και εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό, μπορεί να μην είχα κουράγιο να πάω ούτε στην Α. σήμερα από τα νεύρα, μπορεί να είμαι βυθισμένη σε μια περίοδο αναμονής, μπορεί να αρνούμαι πεισματικά να βγω από το σπίτι με πρόφαση ότι θα χαλάσω και τη διάθεση των υπολοίπων, ενώ επί της ουσίας δεν θέλω απλά να δω άνθρωπο, μπορεί ο Σ. να γυρίζει στις 24 από την Αγγλία και μέχρι τότε μάλλον θα με βρει με τα μυαλά διάσπαρτα..
Αλλά επίσης, μπορεί να έρχονται πολύ πιο σύντομα φίλοι κι αγαπημένα πρόσωπα που ξέρουν να με στηρίζουν, μπορεί να ξεκινήσω να πλέκω τη Δευτέρα (με ηρεμεί πολύ, αλλά είμαι ψιλοάχρηστη), μπορεί να ξεκινήσω μια καινούρια Ζυράνα Ζατέλη, μπορεί να βρω την υπομονή να φτιάξω ένα κουτί από origami, μπορεί να φτιάξω μπισκότα και μπορεί έτσι να νιώσω κάπως καλύτερα και μετά θα γίνει και η ζωή μου κάπως καλύτερη..

2 σχόλια:

  1. μπορώ να σου δώσω τα μέτρα μου να μου πλέξεις ζακέτα. Θα πλέκεις για μήνες, θα γίνεις φυτό από την ηρεμία χαχαχαχαχαχαχα

    Έλα μςρέ μέσα στις γιορτές περίμενες να κινούνται τα πράγματα στο Ελλαδιστάν? εδώ τις άλλες μέρες πάνε με το πάσο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα το θες ριγέ, με πλεξούδες, με ρόμβους??

    η ελπίς, η άτιμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.