Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

χθες:
17:30: γραφείο, εκτύπωση ποιημάτων δυο φορές, μια για Α. μία για το Λούβρο.
19:00: "Καφετί", με Α. και τρεις φίλους της από την Πρέβεζα. 3 μπύρες, η τρίτη ήταν κερασμένη από το μαγαζί. Δεν είχαμε πρόθεση..
20:30: Booze, δίνω τα ποιήματα στο Λούβρο, πίνουμε από ενάμισι κρασί με την Α.
22:40: Το ταξί μας αφήνει έξω απ' το Κύτταρο. Το κινητό μου χτυπάει μέσα στην τσάντα, πάω να βγάλω λεφτά να πληρώσω και είναι η τελευταία φορά που το βλέπω. Μάλλον έπεσε μέσα στο ταξί.
22:50: Βλέπουμε τον Δ., τον αγαπημένο μας "ντιλιβερά" από την Ξάνθη στην είσοδο. Χαιρόμαστε με τη σύμπτωση πολύ, διότι ο Δ. είναι ξανθιώτης και καμία δουλειά δεν είχε στην Αθήνα, ειδικά μέρες Καρναβαλιού. Μπαίνουμε στο Κύτταρο. Κοπανιόμαστε στο χορό εμείς και όλο το μαγαζί με τους Locomondo για κανένα τρίωρο. Ο Μάρκος μου κάνει τη χάρη να πεί τα 99 μπαλόνια της Nena στα γερμανικά μάλιστα. Το χαιρόμαστε. Τελειώνει το live και μένουμε για ένα ποτό με τα παιδιά, το οποίο έγινε τελικά μερικά ποτά ακόμα στους Αφανείς, διότι όλα τα άλλα μέρη που μας άρεσαν, είχαν κλείσει.
Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο η χθεσινή βραδιά. Νομίζω με την καλή έννοια.
Βέβαια χωρίς κινητό μέχρι την Τρίτη θα φρικάρω άσχημα, αλλά μπορεί να είναι και ευχάριστη απεξάρτηση. Ευτυχώς είχα όλα μου τα τηλέφωνα γραμμένα σε ατζέντα :)

4 σχόλια:

  1. Τελικά το κινητό δεν είναι και ότι καλύτερο. Θα ησυχάσει λίγο το κεφάλι σου. Όποιος θέλει να σε βρει,σε βρίσκει και χωρίς αυτό.Παλιότερα τι κάναμε;
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις δίκιο Vany. Έδωσα το νούμερο που θα έχω μέχρι την Τρίτη σε τρία άτομα και είμαι χαλαρή κι ωραία :)
    Καλά να περνάς κι εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε ντε περιμένω τόσες μέρες να γράψεις! Εντάξει, είπαμε να ζεις πρώτα, αλλά να γράφεις κιόλας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα εύκολα κακομαθαίνεις εσύ, καλή μου Τζέρρυ, μου φαίνεται! :Ρ. Είπα να περιμένω να σας λείψω λιγάκι. Για να περάσω τώρα κι από σένα, κι αν δεν έχεις γράψει, αλοίμονό σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.