Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Πραγματικά, αν θέλετε να μην εκνευριστείτε, μην επιχειρήσετε να πατήσετε τα παραπάνω λινκ. Είναι όλα αγαπημένα μου και με ξενυχτάνε σήμερα, για τελείως διαφορετικούς λόγους, προκαλώντας τελείως διαφορετικά συναισθήματα Ας πούμε ότι είναι μια ιδιότυπη "playlist".
..να παίζει ώσπου να σηκωθείς απ' το κρεβάτι.
..άμα σε βασανίζει ο έρως και είσαι σε "εναλλακτική" διάθεση.
..αν είσαι ψυχάκι με τη συγκεκριμένη ταινία.
..αν είσαι αρκετά παρατηρητικός και διασκεδάζεις με την φωτογραφία του Όσκαρ Γουάηλντ στον τοίχο στην αρχή.
..αν εκτιμάς τα υπέροχα φινάλε.
..αν αυτή η οπτικοποίση του Glendora σε κάνει να χαμογελάς.
..αν είναι μια από τις μέρες που το πιστεύεις.
..αν πάντα πίστευες ότι οι φράουλες έχουν κάτι μαγικό.
..αν αυτόν τον τύπο τον συγχωρείς ό,τι τραγούδι κι αν επιμένει να λέει. Ό,τι.
..αν οι στίχοι αυτού του τραγουδιού δεν σε τρομάζουν με την αλήθεια τους.
..αν θες να πιεις τον απογευματινό καφέ σου στην "άγρια πλευρά".
..αν σου αρέσει η ταινία όσο και το τραγούδι, παρά τη διαφορετικότητά τους.

Συγνώμη, ήθελα πολύ να το κάνω. Δεν μπορούσα να κρατηθώ. Συγνώμη και πάλι.

14 σχόλια:

  1. άλεξ είπαμε τι έχω.... δεν είπαμε?
    μη μου το κάνεις αυτό...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξεκινάω με τη δήλωση πως δεν μου αρέσει η ελληνική μουσική, μόνο με εξαιρέσεις

    1. έκανα μια προσπάθεια, αλλά δεν.
    2. δεν γίνεται, όχι, μη μου το κάνεις αυτό. δεν.
    3. αγαπώ. λατρεύω. και ποθώ.
    4. κόλλημα των τελευταίων ημερών τυχαία. τη συγκεκριμένη φώτο την έχω τυπώσει σε μπλουζάκι, διότι αγαπώ τον όσκαρ.
    5. δεν έχω δει την ταινία, σιχαίνομαι τα σπόιλερς, επομένως δεν το βλέπω.
    6. χιχιχι γενικώς. χιχιχι ο τζούμας με μαύρο μαλλί!
    7. όχι σήμερα δεν είναι από αυτές τις μέρες.
    8. προτιμώ τα μήλα και τα κεράσια και τα ροδάκινα, αλλά η φράουλα είναι όμορφο φρούτο, το ίδιο και το τραγούδι.
    9. για λίγο καιρό έκανα ένα διάλειμμα με το μίσος με την ελληνική μουσική και αγάπησα τον μάλαμα. μετά μου πέρασε. 9.β. είναι καυλάκι όμως.
    10. ντάξ.
    11. ντάξ ξανά. δεν είν' του τύπου μου.
    12. η ταινία είναι απλώς μοναδική. μ' αρέσει και το τραγούδι, παρά τη διαφορετικότητα τους.

    καλημέρα alex, μην ζητάς συγγνώμη παλιορομαντικιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Άλεξ! Ξύπνησες ή όχι ακόμα;;;
    Ενδιαφέρουσες μουσικές προτείνεις.Ο Μάλαμας λίγο με χαλάει.Αλλά αυτόν ή τον αγαπάς ή όχι,δεν έχει μέση κατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα γιατί βρε Jerry? Εμένα αυτά μου φτιάχνουν τη διάθεση, άσχετα που είναι λίγο αμφιλεγόμενα.. Εντάξει, μπορεί να μη μου τη φτιάχνουν όλα, αλλά έχουν μια κάποια ένταση :)
    Φλο, πόσο μπορεί να γέλασα??!! Φαντάζομαι λιγότερο από 'σένα, όταν είδες το 2.
    Και για να μάθεις κι εσύ, να, κόσμε, ορίστε τα λινκς που μου έστειλε η Φλο "για να μάθω":
    http://www.youtube.com/watch?v=vTulHEmjVkE
    http://www.youtube.com/watch?v=hHDbCC0Ongs
    Vany, ξύπνησα με ξυπνητήρι. Θα κάνω μια δουλίτσα που έχω και ελπίζω να νυστάζω και να την ξαναπέσω :/ Νυστάααααζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A! Τώρα το 'δα το "παλιορομαντικιά"! Φλο, δεν είμαι παλιορομαντικιά, είμαι Ο ΝΕΟ-ρομαντισμός ο ίδιος, απλώς η κοινωνία δεν είναι ακόμη έτοιμη για μένα. Όχι μόνο η ελληνική. Γενικώς! Ένα δράμα ζω.. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ το πρώτο είναι τέλειοοοοοοοοοοοοοο :)

    η αλήθεια είναι πως τώρα βαριέμαι να τα σχολιάσω όλα :Ρ

    αλλά ΜΕ(:Ρ) αρέσει το γούστο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλώς την! Τι έγινε? Τελειώσαμε με τις μετακομίσεις? Φαντάζομαι ναι, για να κάθεσαι να αλλάζεις background στο blog.. Κάθε φορά που μου σχολιάζεις, τρομάζω λίγο, γιατί μου λέει το msn εκεί που κάθομαι αμέριμνα "έχετε ένα νέο μήνυμα από τον χρήστη το κορίτσι που ήθελε πολλά". Λες και είσαι εφοριακός, ένα πράμα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. =)
    αγαπαμε μαλαμα,το χω πει; όλες εμείς εδώ!
    κι έλεγα χθες,τι θα ακουω στο πλοι,τι θα ακουω στο πλοιο...
    merci!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε συυυυυυ δεν έχω χρόνο να τα κλικάρω!!!

    θα μπορούσες κάλλιστα να τα περιγράψεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκέφτηκα να μπω να ποστάρω ότι πολύ μου άρεσε η playlist.
    Μετά είδα τον αριθμό των comments και σκέφτηκα ότι δεν το χρειάζεσαι καν.
    Τελικά, πόσταρα! =Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αα μα είδες, ήταν αμφιλεγόμενα τα σχόλια :)
    Χαίρομαι που σου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι ναι τέλος η μετακόμιση!χτες ήταν η τελευταία φορά που πήγα στο παλιό σπίτι..

    χαχαχαχα,ε όχι και εφοριακός ρε άλεξ!

    τέλος πάντων θα σε συγχωρέσω για την παρομοίωση γιατί είσαι η άλεξ -ή η other Alex,σ'αγαπάμε anyway :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.